درمان کلیه تورم چیست
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

درمان کلیه تورم چیست
در واقع، داشتن یک کلیه متورم بدان معنی است التهاب کلیه که ممکن است نشان می دهد یک شکست جدی کلیه، بنابراین شما باید اقداماتی را برای درمان آن وجود دارد. پس چه درمان کلیه متورم است؟
شما می دانید کلیه بازی یک تابع مهم در سیستم ادراری. کلیه همچنین مسئول در بازجذب گلوکز، آب، و اسیدهای آمینه، موادی که برای بدن ضروری هستند. بنابراین یک بار آن را اشتباه می رود، بسیاری از توابع را تحت تاثیر قرار خواهد شد، بنابراین ما باید با توجه بالا به کلیه ها پرداخت
درمان کلیه متورم چه هستند؟
بهترین راه برای درمان کلیه متورم است برای شناسایی علت اولین تورم و سپس اداره رژیم درمانی برای مدیریت و کنترل عوارض که در مورد تورم به ارمغان آورد. در میان است که به شرح زیر است:
کنترل فشار خون با استفاده از مصرف داروهایی که فشار کاهش معمولا مهار کننده های ACE و یا angiotensin- مسدود کننده گیرنده II.
سطح کلسترول با استفاده از داروهای استاتین پایین تر است.
از آنجا که کلیه قادر به انجام عملکرد آن بسیار خوبی نمی باشد، پیشگیری از کم خونی است با استفاده از مکمل از اریتروپویتین هورمون برای القاء تولید سلول های قرمز خون انجام می شود.
از آنجا که کاهش می یابد ادرار وجود دارد، احتباس مایعات بسیار ممکن و در موارد پیشرفته تر، مایع در اندام تحتانی را حفظ است. دیورتیک داروهای مهم به انتشار آب اضافی از بدن می باشد.
مکمل های کلسیم و ویتامین D تجویز می شوند برای جلوگیری از تضعیف استخوان.
کاهش مصرف پروتئین به دلیل رژیم غذایی غنی از پروتئین است مواد زائد که قطعا از طریق کلیه ها برای پاک منتقل می کند. بنابراین به منظور نیست که کار اضافه کلیه ها، رژیم غذایی کم پروتئین ضروری است.
اگر شما هنوز هم سوالات دیگر و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان کلیه متورم، شما به انجمن خوش آمدید پیام زیر را ترک و یا چت با دکتر آنلاین ما به طور مستقیم هستند، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 393
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: